Vlastníte web, který se potýká s nedostatečnou návštěvností, jenže nemáte dostatek financí na vlastní propagaci? Jedná se o velmi častý problém, který v posledních letech postihuje řadu firem. Konkurence je příliš vysoká a začínající firmy se mohou jen stěží rovnat těm zavedeným, které už si stihly vybudovat jisté renomé. Televizní reklama už dnes nemá tak velký dosah, jaký je od ní očekávat. Sociální sítě jsou zase zaplaveny reklamou a k uživatelům nejsou příliš přívětivý. Je tedy vůbec způsob, jak zvýšit povědomí o své firmě a návštěvnost nově vzniklého webu?
- PPC reklama
Tak trochu jiný způsob reklamy, který je vhodný pro každého. Internetové vyhledávače pracují na základě určitého algoritmu, který upřednostňuje fungující a prosperující weby, které plní své stránky zajímavým obsahem. Nově vzniklé weby se tak mnohdy ztrácí a nachází své místo až na posledních příčkách zobrazených výsledků vyhledávání. PPC reklama může tuto skutečnost poměrně snadno změnit.
Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Tento druh reklamy je velmi specifický, neboť zde inzerent neplatí za samotné umístění reklamního obsahu na internet, ale za jednotlivé prokliky na tíženou webovou stránku. Inzerent si tedy může poměrně snadno regulovat výdaje spojené s reklamou. PPC reklama má poměrně velký dosah a výsledky účinnosti je možné sledovat už pár minut od spuštění. Vyzkoušejte třeba reklamu PPC Liberec a přesvědčte se sami.
- SEO optimalizace pro vyhledávače
Hned za placenou reklamou se zobrazují odkazy na weby, které umí dobře pracovat se SEO či vhodnými klíčovými slovy. Výsledky SEO optimalizace jsou ovšem pozvolné, zpravidla se první účinky dostavují v řádu 3-6 měsíců. Liberec optimalizace SEO vám nabízí své služby v podobě optimalizace webu, zvolení správných klíčových slov, či psaní podpůrných článků.